Блог викладача української мови та літератури Марини Довбні
http://dovbnya.marina.blogspot.com
четвер, 23 вересня 2021 р.
Контрольна робота з теми "Словосполучення. Просте речення".
Untitl1. Яка з поданих сполук не є словосполученням?ed Question
а) дуже гарний,
б) напрочуд ошатний,
в) найбільш вдалий,
г) зовсім не нудний.
2. Усі сполуки є словосполученнями ОКРІМ:
а) прошу відпустити,
б) буду допомагати,
в) приїхав гостювати,
г) зайшов привітатися.
3. Усі сполуки є словосполученнями ОКРІМ:
а) з першого погляду,
б) накреслити коло,
в) прийшов на зустріч,
г) з огляду на карантин.
4. Усі сполуки є словосполученнями ОКРІМ:
а) брати до відома,
б) укладаючи договір,
в) відповідно до наказу,
г) комісія із землеустрою.
5. у якому із словосполучень іменник вжите не в тому відмінку?
а) навчати грі на гітарі,
б) опанувати граматику,
в) оволодівати знаннями,
г) зраджувати переконання.
6. У якому слолвосполученні нем ає лексичної помилки?
а) підніматися вгору,
б) моя автобіографія,
в) запитати питання,
г) ефективне добриво.
7. У якому рядку не всі сполуки слів є словосполученнями?
а) уже переміг, та книжка, надто голосно,
б) так швидко, напрочуд мальовничий, ця гра
г) кава з молоком, дуже цікавий, вищий за брата,
д) озиратися навколо, його речі, купити собі.
8. У якому словосполученні залежне слово вжите в неправильній формі?
а) кліпати очима,
б) ходити по горам,
в) співати пісень,
г) навчатися музики,
д) смітити під під’їздом.
9. У якому рядку в словосполученні можна вжити обидва поданих у дцжках слів?
а) (брати, приймати) участь,
б) (знаходитися, розташовано) на правому березі,
в) (закривати, зачиняти) вікна,
г) (вважати, рахувати) за аргумент,
д) (можна, можливо) порахувати.
10. У якому рядку в словосполученні можна вжити прийменник ПО?
а) знати (по, з) (досвід),
б) іспит (з, по) (математика),
в) надіслати (по, на) (адреса),
г) іти (по, за) (гриби),
д) пропуститьи (по, через) (хвороба).
11. Яке з поданих речень спонукальне?
а) Хай принесуть побільше квітів!
б) Годувати тварин заборонено!
в) Не треба підвищувати голос!
г) Чи можна тут почекати!
д) Яка чудова пора – літо!
12. . Яка з наведених нижче сполук, виписаних з поданого речення, не є словосполученням? Після цьоголітньої спеки у світі заговорили про зміну клімату, зміщення кліматичних зон, і що планета уже не кругла, а трохи сплюснута... (Л.Костенко)
а) після спеки,
б) у світі заговорили,
в) заговорили про зміну клімату,
г) Заговорили про зміщення кліматичних зон,
д) трохи сплюснута.
13. В якому рядку подано словосполучення
А п’ятами накивати, теревені правити, повісити носа, ловити гав
Б надходить осінь, зоріє небо, обрій світліє, птахи як дзвіночки
В неозорі степи, у два ряди, добрий до дітей, далеко відомий
Г люди праці, біля школи, ні в сих ні в тих, потрібний учням
Д виоране поле, продовжений день, хтось із семи студентів, язиката Хвеська
14. Усі словосполучення в рядку
А лити як із відра, переходити дорогу, йшов дощ, холодна роса
Б лапатий сніг, відвідати музей, дуже холодно, пішоходи й водії
В сидіти й писати, на дорозі, Чорне море, мис Доброї Надії
Г чоловік і дружина, буду співати, вікно запотіло, під парасолькою
Д потрапити під зливу, на дворі тепло, висока гора, легенька тінь
15. Усі словосполучення в рядку
А мати чи батько, більш уважний, тече вода, хай живе
Б стоїть туман, у свинячий голос, Червона Шапочка, з джерела
В буду вишивати, брати на кпини, місто й село, упала на землю
Г у чистому небі, в бані парився, сумно позирав, великі будинки
Д заблищали зорі, крізь пил, гук міста, у вогні палаю
16. Сполучення слів, що не становлять словосполучень, подано в рядку
А край села, буду відмінником, стоять та й журяться, найбільш талановитий
Б рясна яблуня, прийнято на сесії, допомогти йому, велика роль
В садок коло хати, здатний на вчинок, навчатися далі, пам’ять тисячоліть
Г свята Ольга, вдягатися по-зимньому, ахіллесова п’ята, буду вчителем
Д з журбою радість обнялась, хочу пити, чітка відповідь, оком накинути
17. Лише іменникові словосполучення в рядку
А цвіт яблуні, поема про море, творчий доробок, уміння працювати
Б навчатися у школі, знайти дорогу, піти по гриби, сказати спересердя
В із п’яти коробок, до трьох відсотків, сьомий у списку, один за всіх
Г ручка дверей, дев’ятитй поверх, другий за алфавітом, двоє з гурту
Д щось незвідане, за кимось із них, когось похвалити, сидить склавши руки
18. Лише прикметникові словосполучення в рядку
А червона калина, письмовий стіл, грядущий рік, рідна земля
Б вручати атестат, писати переказ, шукати істину, бажати успіху
В урочисто відкритий, сповнений надій, зручний для роботи, червоний від морозу
Г білий від снігу, глибоко цінувати, вдячний учителю, дуже сильний
Д залежний від усього, змушений відмовити, передплатити газету, у вишневому садку
19. Лише числівникові словосполучення в рядку
А вранішній туман, бурхливе море, зоряне небо, чумацький шлях
Б троє з нас, один з кращих, дванадцять місяців, перший за алфавітом
В легко на душі, дуже рано, виконаний пізніше, оцінений правильно
Г їхати втрьох, мити себе, під високим небом, відповідати першим
Д за два мільйони, чиясь книга, лежати горілиць, більше двох
20. Лише займенникові словосполучення в рядку
А кожний із слухачів, дехто з учителів, хтось невідомий, я з друзями
Б щедра душа, березовий гай, житній хліб, весільна пісня
В сплетений із ромашок, готовий до тестування, завершений вчасно, всебічно розвинений
Г я перший, слухати їх, цього вечора, те завдання
Д сам самотою, пішли удвох, скільки нас, був у нього
21. Лише дієслівними словосполученнями в рядку
А курс лекцій, стаття словника, квиток студента, виступ колективу
Б виконати завдання, працювати на совість, співати вхорі, займатися спортом
В бажання вчитись, уміння слухати, намагання з’ясувати, прагнення вдосконалюватися
Г зайти поговорити, діяти злагоджено, столиця України, навчилися читати
Д доглядати дитину, лежати горілиць, виконати завдання, досить влучно
22. Лише прислівникові словосполучення в рядку
А підписано до друку, співати ідучи, доручити товаришеві, писати швидко
Б скручений вдовж, побілений двічі, складений удвоє, переписаний вкотре
В далеко за обрієм, пізно ввечері, особливо старанно, наодинці з думками
Г близько до будинків, дуже холодно, досить влучно, писати без помилок
Д діяти злагоджено, глибоко цінувати, досиь спокійно, сидить тихо
23. Правильно побудовано словосполучення в рядку
А виражати подяку, вимкнути світло
Б говорити невпопад, заважати працювати
В замовити обід, бути правим
Г наступного разу, недбале ставлення
Д опанувати себе, вірно розв’язати
24. Правильно побудовано словосполучення в рядку
А розробити міроприємства, брати до уваги
Б приймати участь, вважати необхідним
В вважати правильним, вдячні за співпрацю
Г приймати міри, давати добро
Д дійти висновку, ставити до відома
25. Правильно побудовано словосполучення в рядку
А прикладати зусилля, завдавати шкоди
Б завдяки підтримці, зазнавати втрат
В згідно домовленності, з усіх запитань
Г незважаючи на труднощі, підводити підсумки
Д працювати за сумісництвом, просимо вислати
Надіслати
Очистити форму
Компанія Google не створювала цей вміст і не підтримує його.
Повідомити про порушення
-
Умови використання
-
Політика конфіденційності
Немає коментарів:
Дописати коментар
Новіша публікація
Старіша публікація
Головна сторінка
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар