Прислівник. Тестові завдання.
1. Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити
ступені порівняння:
А вгорі, весело, щасливо, світло;
Б м’яко, погано, каліграфічно, внизу;
В яскраво, мудро, міцно, твердо;
Г наскрізь, сьогодні, рано, мовчки.
2. Разом треба писати всі прислівники в рядку:
А ні/коли, на/півдорозі, з/вечора;
Б на/переваги, на/взнак, раз/у/раз;
В куди/небудь, з/ненацька, за/раз;
Г на/рівні, під/ряд, віч/на/віч.
3. Правильно утворено форми ступенів порівняння
прислівника в рядку:
А багато — більше — найбагато;
Б тяжко — тяжіше — найтяжіше;
В товсто — товеше — найтовеше;
Г струнко — стрункіше — найстрункіше.
4. Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться
окремо:
А з/дня/на/день, по/третє, в/решті/решт, на/радість;
Б на/жаль, рік/у/рік, сама/самотою, до/пари;
В де/не/де, в/літку, по/перше, хоч/не/хоч;
Г сам/на/сам, будь/коли, з роду/в/рід, на/ходу.
Завдання 5-6 передбачають встановлення відповідності.
До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позначений
цифрою.
5. Установіть відповідність між правилом і написанням
прислівників:
А И, тому що основа закінчується на г, к, х |
1 позаоч.. |
Б И пишеться після ч, ж у прислівниках |
2 декол.. |
з префіксом по- та у від дієприслівникових |
3 посередин .. |
прислівниках із суфіксами -ачи (-ячи) |
4 нехотяч.. |
В И пишеться після твердого приголосного |
5 навпомацки.. |
основи прислівника |
|
Г І пишеться після м’якого приголосного основи
прислівника |
6. Установіть відповідність між прислівником та їх
розрядами за значенням:
А Напоказ |
1 Часу |
Б Згарячу |
2 Способу дії |
В Швидко |
3 Мети |
Г Віддавна |
4 Причини |
5 Міри й ступеня дії |
7. Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити
ступені порівняння:
А радісно, високо, помалу, тихо;
Б низько, красиво, легко, заново;
В погано, близько, складно, тепло;
Г темно, глибоко, опівдні, весело.
8. Разом треба писати всі прислівники в рядку:
А без/упину, зо/зла, зі/споду;
Б по/польськи, на/вхрест, по/тиху;
В на/гору, з/середини, по/іншому;
Г до/щенту, на/весні, з/рання.
9. Правильно утворено форми ступенів порівняння
прислівника в рядку:
А глибоко — глибше — найглибоко;
Б добре — краще — якнайкраще;
В повно — повше — найповно;
Г дорого — дорогіше — найдорогіше.
10. Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться
окремо:
А одним/єдине, без/відома, на/весну, до/сьогодні;
Б час/від/часу, одна/по/одній, без/упину, на/гора;
В з ранку/до/вечора, не/сьогодні/завтра, де/небудь,
по/закону;
Г сам/на/сам, вряди/годи, на/льоту, до/побачення.
Завдання 11-12 передбачають встановлення
відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати
відповідник, позначений цифрою.
11. Установіть відповідність між правилом і написанням
прислівників:
А И, тому що основа закінчується на г, к, х |
1 невдовзі.. |
Б И пишеться після ч, ж у прислівниках |
2 насторож.. |
з префіксом по- та у від дієприслівникових |
3 завдяк.. |
прислівниках із суфіксами -ачи (-ячи) |
4 напереваг.. |
В И пишеться після твердого приголосного |
5 лежач.. |
основи прислівника |
|
Г І пишеться після м’якого приголосного основи
прислівника |
|
12. Установіть відповідність між прислівником та їх
розрядами за значенням.
А Наперекір |
1 Часу |
Б Спересердя |
2 Способу дії |
В Щороку |
3 Мети |
Г Весело |
4 Причини |
5 Міри й ступеня дії |
Завдання 13-16 — завдання відкритої форми.
13. Уставте замість крапок пропущені букви -н- або
-нн-.
Невблага..о, напруже..о, зра..я, беззвуч..о.
14. Запишіть речення, розставляючи розділові знаки.
Зробіть морфологічний розбір прислівника.
Бо на світі той мудріший хто найдужче любить життя (В.
Симоненко).
Завдання 7-8 — завдання відкритої форми.
15. Уставте замість крапок пропущені букви -н- або
-нн-.
Зако..о, змістов..о, спросо..я, попідти..ю.
16. Запишіть речення, розставляючи розділові знаки.
Зробіть морфологічний розбір прислівника.
У ХІХ ст. посуд частіше почали прикрашати гутним
декором (скляними джутами розетками медальйонами-печатками дрібним битим склом
тощо).
Немає коментарів:
Дописати коментар