Завдання. Читати біографію Івана Франка. Зробити короткий конспект в зошиті. С.49-50. Читати "Фарбований лис" Івана Франка. С.50-56. Виконати завдання в зошиті: ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ до текстуального
вивчення казки І.Франка "Фарбований Лис" |
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ 1. Як
звали Лиса? А Петро; Б
Славко; В Микита; Г Павло. 2. Чи
вдавалося стрільцям впіймати Лиса? А Так, час
від часу; Б Ні,
ніколи; В Лише
одного разу; Г Коли він
сам здався. 3. На кого
радили перекинутися Лису товариші, щоб його не роздерли пси? А В курку; Б В
бджолу; В У вовка; Г В блоху. 4. Хто
зруйнував план Лиса щодо викрадення курки? А Пси; Б
Торговці; В Інший
лис; Г Півень. 5. Якого
кольору став Лис після того, як сховався в діжці? А
Фіолетового; Б
Зеленого; В Синього; Г Чорного. 6. Куди
Лис дістався, щоб відпочити від пригод? А Додому; Б До
рідних; В До
першої порожньої нори; Г До
товаришів. 7. Чому
Лис не міг повернути свою звичайну зовнішність? А Фарба
міцно засохла; Б Йому
подобалась нова зовнішність; В Він не
хотів, щоб його впізнали; Г Хотів
спочатку обдурити псів та викрасти курку. 8. Що
зробила Мавпа Фрузя, щоб врятувати Вовка від переляку? А
Перев’язала голову стрічкою; Б
Полоскотала йому п’яти; В
Вистригла йому три жміньки волосся з-між очей; Г
Нагодувала заспокійливими травками. 9. Хто, за
словами Лиса, «виліпив його з небесної глини»? А Святий
Миколай; Б Святий
Петро; В Святий
Андрій; Г Святий
Михайло. 10. Як
поставились лісові мешканці до нового звіра? А Впізнали
його та прийняли в родину; Б Обрали
його своїм царем; В Назавжди
вигнали його з лісу; Г Постійно
глузували з нього. 11. Що
трапилось на концерті, присвяченому роковинам царювання Лиса? А
Знайшовся інший претендент на роль царя; Б Концерт
минув ідеально; В Лис
заспівав і звірі його впізнали; Г Звірі
бойкотували концерт, бо були проти свого царя. 12. Які
наслідки для Лиса мало викриття його обману? А Звірі
простили його та залишили царювати надалі; Б Він
злякався розплати й хутко втік; В Обурені
звірі вигнали його з лісу; Г Звірі
розірвали його на шматочки. Виконати завдання усно. |
1.
Бесіда за запитаннями.
1) А що таке казка?
2) На МД виберіть ті
ознаки, які характеризують народну казку. Якщо здійсните правильний вибір з
першого разу, отримаєте +6 балів до відповідей на уроці.
3) Які ви знаєте
види казок? (Після відповідей учнів піднімаю «шторку», якою була закрита МД
з метою перевірки правильності).
4) Як народ втілював
свої уявлення про добро і зло? (Після відповідей учнів піднімаю «шторку»,
якою була закрита МД з метою перевірки правильності).
3) Які народні казки
ви знаєте?
3) Які ми з вами
опрацьовували у класі?
Домашнє завдання: теорія літератури с. 57, опрацювати, виписати визначення "прозова мова".
Читати текст, відповідати на запитання с. 57-68.
Немає коментарів:
Дописати коментар