понеділок, 2 листопада 2020 р.

Іван Франко. Біографія. Фарбований лис

 

Завдання.

Читати біографію Івана Франка. Зробити короткий конспект в зошиті. С.49-50.

Читати "Фарбований лис" Івана Франка. С.50-56.

Виконати завдання в зошиті:

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ до текстуального вивчення казки І.Франка "Фарбований Лис"

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

1. Як звали Лиса?

А Петро; Б Славко; В Микита; Г Павло.

2. Чи вдавалося стрільцям впіймати Лиса?

А Так, час від часу;

Б Ні, ніколи;

В Лише одного разу;

Г Коли він сам здався.

3. На кого радили перекинутися Лису товариші, щоб його не роздерли пси?

А В курку;

Б В бджолу;

В У вовка;

Г В блоху.

4. Хто зруйнував план Лиса щодо викрадення курки?

А Пси;

Б Торговці;

В Інший лис;

Г Півень.

5. Якого кольору став Лис після того, як сховався в діжці?

А Фіолетового;

Б Зеленого;

В Синього;

Г Чорного.

6. Куди Лис дістався, щоб відпочити від пригод?

А Додому;

Б До рідних;

В До першої порожньої нори;

Г До товаришів.

7. Чому Лис не міг повернути свою звичайну зовнішність?

А Фарба міцно засохла;

Б Йому подобалась нова зовнішність;

В Він не хотів, щоб його впізнали;

Г Хотів спочатку обдурити псів та викрасти курку.

8. Що зробила Мавпа Фрузя, щоб врятувати Вовка від переляку?

А Перев’язала голову стрічкою;

Б Полоскотала йому п’яти;

В Вистригла йому три жміньки волосся з-між очей;

Г Нагодувала заспокійливими травками.

9. Хто, за словами Лиса, «виліпив його з небесної глини»?

А Святий Миколай;

Б Святий Петро;

В Святий Андрій;

Г Святий Михайло.

10. Як поставились лісові мешканці до нового звіра?

А Впізнали його та прийняли в родину;

Б Обрали його своїм царем;

В Назавжди вигнали його з лісу;

Г Постійно глузували з нього.

11. Що трапилось на концерті, присвяченому роковинам царювання Лиса?

А Знайшовся інший претендент на роль царя;

Б Концерт минув ідеально;

В Лис заспівав і звірі його впізнали;

Г Звірі бойкотували концерт, бо були проти свого царя.

12. Які наслідки для Лиса мало викриття його обману?

А Звірі простили його та залишили царювати надалі;

Б Він злякався розплати й хутко втік;

В Обурені звірі вигнали його з лісу;

Г Звірі розірвали його на шматочки.


Виконати завдання усно.

1. Бесіда за запитаннями.

1) А що таке казка?

2) На МД виберіть ті ознаки, які характеризують народну казку. Якщо здійсните правильний вибір з першого разу, отримаєте +6 балів до відповідей на уроці.

3) Які ви знаєте види казок? (Після відповідей учнів піднімаю «шторку», якою була закрита МД з метою перевірки правильності).

4) Як народ втілював свої уявлення про добро і зло? (Після відповідей учнів піднімаю «шторку», якою була закрита МД з метою перевірки правильності).

3) Які народні казки ви знаєте?

3) Які ми з вами опрацьовували у класі?


Домашнє завдання: теорія літератури с. 57, опрацювати, виписати визначення "прозова мова".

Читати текст, відповідати на запитання с. 57-68.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар